Zwroty i reklamacje
 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie reklamacji 

Reklamację można zgłosić mailowo na adres kontakt@kalendaroo.pl lub korespondencyjnie na adres: 

Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci
ul. Wierzbowa 20
05-816 Michałowice

Reklamacja powinna zawierać w szczególności: powód reklamacji (opis niezgodności, najlepiej dodatkowo zdjęcia), datę jej stwierdzenia, dowód zakupu, dane Kupującego, zgłaszane żądanie.

2. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci
ul. Wierzbowa 20
05-816 Michałowice

Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, licząc do momentu otrzymania zgłoszenia. 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres mailowy lub odeślij wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres: 

Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci
ul. Wierzbowa 20
05-816 Michałowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

W przypadku zwrotu zakupionego towaru, gdzie płatność była realizowana w formie online - środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.

Szczegóły znajdziesz w zakładce Regulamin pkt 6 Tryb Postępowania reklamacyjnego oraz pkt 7 Prawo odstąpienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl