
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Zgłoszenie reklamacji
Reklamację można zgłosić mailowo na adres kontakt@kalendaroo.pl lub korespondencyjnie na adres:
Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci
ul. Wierzbowa 20
05-816 Michałowice
Reklamacja powinna zawierać w szczególności: powód reklamacji (opis niezgodności, najlepiej dodatkowo zdjęcia), datę jej stwierdzenia, dowód zakupu, dane Kupującego, zgłaszane żądanie.
2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci
ul. Wierzbowa 20
05-816 Michałowice
Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, licząc do momentu otrzymania zgłoszenia.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres mailowy lub odeślij wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres:
Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci
ul. Wierzbowa 20
05-816 Michałowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.
W przypadku zwrotu zakupionego towaru, gdzie płatność była realizowana w formie online - środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.
Szczegóły znajdziesz w zakładce Regulamin pkt 6 Tryb Postępowania reklamacyjnego oraz pkt 7 Prawo odstąpienia.