
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KALENDARZEDLADZIECI.PL
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady obowiązujące w Sklepie https://kalendarzedladzieci.pl/pl/c/Sklep/34.
- Klient chcąc dokonać zakupu, jest zobowiązany do zaakceptowania Regulaminu przed sfinalizowaniem Zamówienia.
- Sklep internetowy jest dostępny na stronie https://kalendarzedladzieci.pl/ oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem
e-mail: kontakt@kalendaroo.pl oraz numeru telefonu: +48 506 697 996. - Powyższy adres mailowy: kontakt@kalendaroo.pl został także wyznaczony jako punkt kontaktowy wyznaczony przez Sprzedawcę do kontaktowania się. Za jego pośrednictwem ze Sprzedawcą mogą kontaktować się również organy państw członkowskich UE, Komisja oraz Rada Usług Cyfrowych. Komunikacja odbywa się w języku polskim.
- Produkty sprzedawane w Sklepie przeznaczone są dla dzieci powyżej 3 lat. Produkty zawierają drobne elementy.
§2 DEFINICJE
- Sprzedawca – Monika Kaczmarska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci pod adresem ul. Wierzbowa 20, 05-816 Michałowice, o numerze NIP 7393576024, o numerze REGON 387372670 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – przedsiębiorca dokonujący zakupów w Sklepie związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego.
- Konto Użytkownika – indywidualne konto Użytkownika pozwalające na korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Sklepu, w tym w szczególności możliwości monitorowania Zamówienia.
- Regulamin– niniejszy Regulamin Sklepu, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem: https://kalendarzedladzieci.pl/pl/c/Sklep/34.
- Produkt/Produkt fizyczny – towar zakupiony w Sklepie.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą
a Klientem za pośrednictwem Sklepu. - Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
- Zamówienie – forma zlecenia przez Klienta przygotowania Produktu o konkretnych parametrach na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Formularz zamówienia – formularz służący realizacji Zamówienia.
- Dni kalendarzowe – dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli.
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku.
- Akt o usługach cyfrowych (lub DSA) – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE
- Obowiązkiem Klienta przed skorzystaniem ze Sklepu internetowego jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt komputerowy spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania ze Sklepu należy zwrócić się do Sprzedawcy.
- Dostęp i korzystanie ze Sklepu możliwe jest dla Użytkowników po spełnieniu następujących wymagań technicznych:
- aktywna skrzynka mailowa,
- dostęp do sieci internet,
- posiadanie sprzętu z systemem operacyjnym: Mac OS, Android, Windows oraz przeglądarką Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari lub innej kompatybilnej obsługującej pliki cookies,
- Ze względu na niezależne od Sprzedawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego, Sprzedawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Sklepu.
- W przypadku zaistnienia problemów technicznych uniemożliwiających prawidłowe korzystanie ze Sklepu należy sprawdzić, czy zostały spełnione wszystkie wskazane powyżej wymagania techniczne, a w przypadku gdy problem dalej się powtarza prosimy o zgłoszenie go mailowo na adres kontakt@kalendaroo.pl.
§4 KONTO UŻYTKOWNIKA
- Założenie Konta Użytkownika w Sklepie jest bezpłatne.
- Klient przy zakładaniu Konta Użytkownika zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym swoich prawdziwych danych tj. adresu e-mail.
- Nazwa Konta Użytkownika, stanowiąca adres e-mail nie może naruszać cudzych praw własności intelektualnej, być obraźliwa lub naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.
- Klient zobowiązany jest do aktualizacji swojego adresu e-mail w Koncie Użytkownika w przypadku gdy ulegnie on zmianie.
- Jeden Klient może założyć wyłącznie jedno Konto Użytkownika, niedozwolone jest udostępnienie lub odsprzedaż posiadanego Konta Użytkownika osobom trzecim.
- Konto Użytkownika nie jest widoczne publicznie z poziomu Sklepu.
- Klient zobowiązuje się do chronienia swoich danych dostępowych w postaci adresu e-mail i hasła do Konta Użytkownika przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami.
- W ramach korzystania ze Sklepu Klient zobowiązuje się nie podejmować działań, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo i poprawność działania Sklepu.
- Niedozwolone są jakiekolwiek próby uzyskania dostępu do zasobów Sklepu, do których dostępu Klient nie ma uprawnień.
- Niedozwolone jest korzystanie przez Klienta z jakichkolwiek zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Sprzedawcy lub pobierających z nich dane.
- Klient uprawniony jest w każdej chwili do usunięcia Konta Użytkownika, poprzez kontakt mailowy na adres kontakt@kalendaroo.pl.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania dostępu do Konta Użytkownika w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub braku logowania się przez Klienta do Konta Użytkownika przez okres ponad dwóch lat o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową na przypisany do Konta Użytkownika adres e-mail.
§5 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ PRZEZ KLIENTA
- Klient po dokonaniu wyboru konkretnego Produktu, powinien użyć przycisku „Do koszyka”, aby przejść do złożenia Zamówienia.
- Następnie dokonuje wyboru rodzaju elementów wchodzących w skład Produktu oraz ich ilości.
- Po wybraniu przycisku „Do koszyka” Klient ma wybór kontynuowania zakupów wybierając przycisk „Kontynuuj zakupy” lub przejścia do finalizacji Zamówienia wybierając przycisk „Złóż zamówienie”.
- Po wybraniu przycisku „Złóż zamówienie” Klient zostaje przeniesiony do Formularza zamówienia, w którym dokonuje wyboru metody dostawy Produktu oraz formy płatności.
- Na tym etapie Klient może również dodać kod rabatowy klikając w sekcje „Mam kupon rabatowy”.
- W dalszej kolejności Klient może dokonać zakupów logując się do Konta Użytkownika lub dokonać ich bez rejestracji lub zarejestrować Konto Użytkownika, jeżeli go nie posiada.
- Klient wypełnia Formularz zamówienia, w którym wskazuje
- adres e-mail,
- imię,
- nazwisko,
- numer telefonu,
- ulicę i kod pocztowy, miasto,
- kraj,
- opcjonalnie dane firmy, jeżeli dokonuje zakupów jako firma.
- Klient może także dodać dodatkowe uwagi do Zamówienia w sekcji „Uwagi”.
- Następnie przed sfinalizowaniem Zamówienia, Klient jest obowiązany zaakceptować Regulamin.
- Następnie zostaje wyświetlone Klientowi podsumowanie złożonego Zamówienia.
- Celem sfinalizowania Zamówienia i tym samym opłacenia go, Klient używa przycisku „Potwierdzam zakup”.
- Po opłacenia Zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie w postaci wiadomości e-mail.
- Zabrania się składania Zamówień anonimowo lub używając nieprawdziwych danych.
- Sprzedawca zastrzega, iż wizualizacja Produktu widoczna na stronie internetowej Sklepu, może minimalnie różnić się w proporcjach czy odcieniu kolorów od stanu faktycznego.
§6 DOSTAWA PRODUKTU
- Przygotowanie wysyłki Zamówienia następuje zazwyczaj w przeciągu maksymalnie 2 dni roboczych od momentu opłacenia Produktu.
- Koszty wysyłki pokrywane są przez Klienta, zgodnie z cenami podanymi w momencie składania Zamówienia.
- Zakupione Produkty wysyłane są przez Sprzedawcę za pośrednictwem:
- Przewoźnika InPost
- Dostawą do Paczkomatu InPost
- Dostawą do ORLEN Paczka - wysyłka poprzez automaty paczkowe,
- Poczty Polskiej
- Firmy kurierskiej DPD.
- Produkt można także odebrać osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru pod adresem: 05-816 Michałowice ul. Wierzbowa 20
- Czas realizacji Zamówienia składa się z czasu przygotowania oraz czasu dostawy przez Przewoźnika wskazanego w ust. 3 powyżej.
- Czas dostawy przez Przewoźnika InPost, ORLEN Paczka oraz DPD wynosi standardowo 1-2 dni robocze od momentu przekazania Zamówienia przez Sprzedającego.
- W przypadku dostawy Pocztą Polską czas dostawy wynosi standardowo 3-4 dni
§7 SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Płatność za Produkt następuje w wysokości zgodnej z cennikiem wskazanym w Sklepie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania czasowej promocji na wybrane Produkty.
- Produkty w Sklepie można opłacić w formie:
- przelewu elektronicznego,
- kartą płatniczą (VISA, MasterCard),
- BLIK (również przy odbiorze osobistym),
- przelewem bankowym.
- Odpłatność w formie elektronicznej odbywa się za pośrednictwem zewnętrznej platformy Google Pay lub Przelewy24.
- Odpowiedzialność w zakresie płatności dokonywanych przez Klientów ponosi Operator obsługujący transakcje w przewidzianym powszechnie obowiązującym prawie i własnymi regulaminami. Klient powinien zapoznać się z tymi regulaminami, a w szczególności z regulaminem i polityką prywatności tego operatora, dostępnymi pod niżej wskazanymi linkami:
- https://support.google.com/googlepay/answer/9039712?hl=pl płacąc za pośrednictwem Google Pay Klient akceptuje zasady płatności tego operatora.
- https://www.przelewy24.pl/regulamin
- https://www.przelewy24.pl/polityka-plikow-cookies.
- Operatorem płatności jest Google Pay - Google Ireland Limited („Google” lub „my”) z siedzibą pod adresem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia oraz Przelewy 24 należące do PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
§8 REKLAMACJE
- Zapisy niniejszego paragrafu dotyczą Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są wyłączone.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta za wady oraz za zgodność Produktu fizycznego z umową.
- Produkt fizyczny jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
- przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
- Ponadto Produkt fizyczny, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
- nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Produkty tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
- występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produkt oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób, publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy,
- być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać,
- być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu fizycznego z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu fizycznego odbiega od wymogów zgodności z umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru..
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany
w niniejszym Regulaminie. - Sprzedawca odpowiada na kompletną reklamację w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i informuje Klienta o dalszym postępowaniu.
- Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, ale nie jest to warunek konieczny.
§9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. Wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są wyłączone.
- Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, poza wyjątkami wskazanymi w ust. 6.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy złożyć oświadczenie. Można skorzystać z formularza stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu lub załącznika nr 2 Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Klient może wskazać numer rachunku bankowego na który Sprzedawca zwróci środki.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
- o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi Produktami,
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
- w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- zawartej w drodze aukcji publicznej,
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie,
- o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta pokrywa koszty odesłania Produktu fizycznego do Sprzedawcy.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu fizycznego, np. uszkodzenie, poplamienie.
§10 PRAWA AUTORSKIE
- Wszelkie treści, materiały elektroniczne oraz Produkty dostępne w Sklepie, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.
- Sprzedawca jednocześnie informuje Klienta, że zabronione jest tworzenie innych Produktów na bazie zakupionego w Sklepie, jego kopiowanie poza wyjątkami, kiedy jest to konieczne do korzystania z Produktu, a także udostępniania osobom trzecim do korzystania oraz sprzedaży.
- Zabronione jest wykorzystywanie Produktu w celach komercyjnych. W szczególności wykorzystywania w prowadzonej działalności gospodarczej.
§11 OPINIE
- W ramach Sklepu są prezentowane opinie Klientów o Produktach dostępnych w Sklepie.
- Klient ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego Produktu.
- Sprzedawca po dokonanych zakupach wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszej wiadomości email Sprzedawca ponawia jednokrotnie wysyłkę wiadomości po siedmiu dniach od wysłania pierwszej wiadomości.
- Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie.
- Wystawione przez Klienta opinie są publikowane w Sklepie i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep.
- Opinie zamieszczane są także w mediach społecznościowych Sprzedawcy w formie postów lub relacji wyróżnionych na platformach:
- Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawcy ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
- Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w Sklepie opinie były rzetelne i pochodziły od osób, które są rzeczywistymi klientami Sklepu. Podejmuje w tym celu uzasadnione i proporcjonalne kroki zawarte w niniejszym regulaminie, aby sprawdzić, czy opinie te pochodzą od Klientów.
- Sprzedawca nie korzysta z opinii kupionych, sponsorowanych, albo uzyskanych w sposób barterowy. Sprzedawca nie zleca także zamieszczania nieprawdziwych opinii.
§12 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://kalendarzedladzieci.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11.
§13 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi umowami sprzedaży na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. - Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, - zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą, - bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa– w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji stronie internetowej Sprzedawcy.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
- W przypadku zmiany Regulaminu Sprzedawca powiadomi Użytkowników o zmianach, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Sklepu lub wiadomości e-mail. Użytkownik może wypowiedzieć Umowę w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o zmianie Regulaminu.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Regulamin wchodzi w życie w dniu 13.02.2025r.
Poprzednia wersja
WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
Miejscowość, data
Do
Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci
ul. Wierzbowa 20
05-816 Michałowice
e-mail: kontakt@kalendaroo.pl
telefon: +48 506 697 996
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu __________________ Produkt jest wadliwy. Wada polega na ________________________
Wada została stwierdzona w dniu ________________________________
Z uwagi na powyższe, żądam*:
- doprowadzenia do zgodności z umową
- obniżenia ceny
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny Produktu na konto ___________
Z poważaniem
*niepotrzebne skreślić
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.
Adresat:
Monika Kaczmarska Kalendarze dla dzieci
ul.Wierzbowa 20
05-816 Michałowice
e-mail: kontakt@kalendaroo.pl
telefon: +48 506 697 996
Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.